Wednesday, February 16, 2011

hati berbunga.... :)))

ish..sp baca tajuk ni msti nak tau..nape ati aku berbunga riang.....
arini sbnarnye xde apa pun yg menarik trjadi kat aku sblum kisah bunga tu keluar...tp bkn bunga "o...d" yg member aku xsuka atau citer bunga taik hayam tu ye....

tp memula aku nak citer psl pg td...sbnarnye aku xtau napelah arini ari malas aku...sampaikan nk bangun pg td mmg malas...nak pulak aku lgsg xdgr bunyi meceh..
kalo xde meceh tu maknenye xyah pi airportlah arini..aku pun smbg tido ngan en.mukhriz..wish 3113 kna anta shakief gi sekolah..tgh dok lena baik punye...tetiba hp aku brbunyi meceh dr wish 3113 forward flight detail kat aku...adusssss....ni sure kena gi airport..tp ntah kenapa aku xnmpak pun penang punye detail yg tertera kat skrin k.tganu ngan kota bharu...penang???? aduh..ada ke xde ni...na kol wish 3113 ppd aku xcukup...ikut ati nak je aku tido balik..tp aku try anta msg soh dia kol back..sib baik 1 sen lepas...aku tanye ade ke xde...wish 3113 jwb..u xnmpk ke dlm msg tu...wuih....hangin aku...dh xnmpak psl tulah org soh kol...tu citer hangin satu badan...

yg leh ati aku berbunga ni...customer aku yg aritu mai balik....budak ni bg aku botol
yg aritu dia beli..dgn seriusnye dia tanye ada lagi x kak yg ni...sib baik aku baru ambik stok..aku bg kat dia...pastu dia kata betullah kak..bau tahan sampai 3 ari..lepas saya main bola pun bau dia dok ada jugak...hehehe..akak xtipu kan????
bodoh kan aku...patutnye aku pun mau tgkap gamba budak tu wat testimonial gak...ahaksssss....

2 comments: