Thursday, February 24, 2011

HAPPY BUFFDAY BABY!!!!

Assalam...25th Feb 1974, lahir lah seorang baby yg
saaaaaaaaaaaaangat cute dan chubby.He's so adorable...
ceh mcm wktu tu aku gi melawat mak mertua aku beranak...
hahaha...tp mmg xdinafikan laki aku aka wish 3113 ni
mmg teramat cute masa baby...anak punjabi + pakistan lah katakan..
msti korg dpt bygkan kan...cam hindustan tau!!..hehehe..

then arini 25th feb 2011 genaplah umo wish 3113 37...agak tua..
tp aku suka sgt2...nmpak dah matang dan boleh berlindung dr
masa memula aku kawin dulu...so, korang sure nak tau kan
apa hadiah yg aku bg selain dari tuttttt...hahaha..eleh korang wat cam
xbiasa lak...hokeyyy aku xnak melalut kang payah lak..
sbnarnye xde mendelah sgt...aku cuba cari benda yg dia nak sesangat..
selain dari ipad...ipad aku mmg arr xmmpu lagi...time2 sesak cenggini
selera laki aku ni tinggilah pulak...tp aku xkisah arr yg penting
aku beli mende tu dgn penuh ikhlas dan kasih sayang..
hadiah itu ialah......



hokeyy!!!..tentu korg tanye nape aku bg hadiah cd MAHER ZAIN kat wish 3113 kan
sbbnye..salah satu drnye mmg wish 3113 minat giler arr kat Maher Zain ni...
dan slh satu lg sbb dlm tu ada lagu FOR THE REST OF MY LIFE..lg tu
mmg sbnarnye sesuai utk tuju kat wife..tp xkisahlah lirik dia tu
mmg best arr..ngan muzik pun best...

ok citer masa bila lak aku bg present ni kat dia kan...aku beli cd
ni smlm..pastu aku bwk balik dh tntu lah kna pandai cover tidak wish 3113
nmpk..so, aku trus gi rmh mak aku nak balut hadiah lah kunun..
tp kertas hadiah xbli..hampeh..at last, aku ambik PAPER LAMA..
hehe..PAPER LAMA je????ye...tntu korang kerut2 dahi tu kan..cenggitu
gaklah reaksi mak aku...siap dpt gelaran "xsenonoh lah hang ni dik oi"
hehe itu kata mak aku..tp aku ada reason yg agak bernas....aku jwb balik
" mak, sbanarnye yg tersirat disebalik paper ni..adik nk bgtau kat dia
yg adik ni mmg xmampu dan wlaupun org pandang xelok kt luar tp isi dia
penuh dgn kasih sayang" ceh wah jiwang lak aku mlm td...dan
maksud yg lg satu wlaupun dia buat kat adik seburuk paper lama tu tp
dlm isi dia ttp adik bg kasih sayang"...ceeeeeeeewah...mak aku trima
gak jwpan aku..so, kitorang pun balut arr hadiah tu...

PLAN BERTUKAR
-------------
pagi ni aku rasa xbest lah pulak nk bg cenggitu...at last,
smpai giant aku suruh wish 3113 naik bukak kiosk dulu...aku???
dah tntu jlnkan misi aku..aku pi balik kat keta..pastu
aku bukak hadiah tu...aku pasang cd tu aku tekan nombor
09 utk lagu "THE REST OF MY LIFE"... pastu cd tu aku letak
elok2 atas stereng kereta..berserta dgn note yg berbunyi...

' HAI BABY, HAPPY BIRTHDAY TO U...I TAKDE DUIT NAK BELI IPAD
KAT U INI JE YANG I MAMPU BELI...TAPI I ADA SEKEPING HATI
YG ORANG LAIN XBOLEH BAGI MACAM MANA I BAGI KAT U"
BILA U START KETA, U AKAN DGR LAGU FOR THE REST OF MY LIFE..LAGU
TU I TUJU KAT U...OK ..LOVE U SO MUCH....

romatik tak???? hehe aku rasa romantik sgt dah lah tu...
masa dia balik aku jenguk kot tingkap giant aku nmpak dia
baca note tu..aku nangis...huhu..sbb mmg aku sayang giler kat
wish 3113 aku...huhuhu...jiwang lah pulak..hokey!!!!

dat's all for da time being....kalo ada apa2 yg menarik nnti aku share
ngan korang the next entry lak hokeyyyy!!!!..caus adios..

1 comment:

  1. amboii.. tak sangka romantik jgk BFF aku sorang nie.. hehehehe.. tapi idea spontan hg mmg terbaekk..

    ReplyDelete