Monday, February 21, 2011

BFF BLOG....

as salam...arini aku lmbt sikit update blog aku....nak tau nape????
sbbnye aku baru khatam blog BFF aku..ina...best arr bce blog dia
setiap entry yg aku bca aku leh rasa cam aku ada kat situasi tu....
ngan gamba2 yg dia upload lagi lam tu..jelez aku...aku ni bila arr
nak pandai2...tp masalhnye xtry lagi camne nak pandai... huhu kna
wat sesuatu ni...arini xbnyk citer yg menarik pslnye aku nak start
bca blog lg sorg BFF aku ekin princessmomma lak pas ni...baper ari
lak br leh khatam ni...dh start bca mmg xleh stop coz i luv reading...
sbb tu soh aku dok tmpat 5,6 jam ke sehari ke..aku xkisah kalo ada bahan
bacaan...so, aku nak caus..nak start bca blog BFF ok..Adios!!!

2 comments:

  1. miracle things happen to me.. tak pernah2 dpt visitor sehari sampai 7 orang.. terasa jakun jap.. mungkin berkat ko dtg melawat blog aku kot.. heheheheh.. apa2 pun.. tima kasih maria sbb sudi mentelaah blog aku yg tak seberapa tu.. adios..

    ReplyDelete
  2. blog aku x sebes blog nrlina coz aku xpndai mengarang..aku tau tulis jew...hehehe..

    ReplyDelete