Tuesday, August 26, 2014

mood rajin!!!

ahahahahahhhahhhahhahha...dah dekat setahun rupanya aku xupdate blog...apalah.. mmg bukan profession aku update blog ni..bila teringat je...hampeh...mcm ni mmg xde followerlah jawabnya...sendiri hapdate sendiri baca...kekekekekek..xpe...janji update...

assalamualaikum dan salam satu malaysia....patriotiklah sangattt kannn...

ok xde mende pun sebenarnya..saja je..mood harini rajin terlebih..lagi pun dok sensorang kat gate ni boring

ni nak citer psl minggu lepas ni...xnaklah citer detail kang ada lak yg terasa tp...aku rasa minggu lepas minggu yg malang dan mencabar keimanan aku...bila kita buat org kata kita xbuat..mmg sakit hati kan...dah bersungguh2 kot aritu...tapi yg mana aku xbuat org kata aku buat...itu lagi cilakos namanya...(jap jap nak update ni makcik cleaner ajak sembang lak psl joey gi lgk) hishhh...sibuk je... kenal pulak dia ngan mek joey tu...ok dia dah blah dah...sambung..
minggu lepas jugak minggu yg paling emosional psl mangsa2 mh17 balik pada 22hb ogos 2014.
mmg jadi sejarahlah...sedih sangat seharian aku nangis non stop..yg sgt meruntun jiwa bila tgk satu gambar
anak mangsa menangis kat keranda mak dia tu...hishhhhh......yg tu mmg laju airmata aku turun...
tetibe teringat kalau aku yg dok dlm tu anak2 aku nangis mcm tu....ya Allah sedihnya...smpai skrg 
dok type ni pun rasa sebak..semoga Allah pelihara anak itu agar menjadi seorang anak yg soleh.

ok nak citer psl 10hb ogos pulak (apa ni??? hapdate reverse mcm ni ??)xpe2...sapa yg baca tu layan je ye..
ok tarikh tu tarikh lahir aku...sooooo suweeetttt kannnnn...heheh(insert pipi blush blush here)...ok...umor
dah suweet 36!!!!wooohooo...lg 4 tahun aku ke suweet 40!!! suuuuuuuuweeett sgttttt....ya Allah kenyataannya aku dah makin berumur (xnaklah ckp tua)..errr....mohon pada Allah aku akan berubah ke arah lebih islamik lepas ni...in shaa Allah...aminn....
bab hadiah...ermmm...tahun ni xde dapat apa pun dr org tersayang....xpelah..dia dh wish pun dah ok dah...
yg bestnya kengkawan tahun ni ramai yg wish....((hmmm...mak suka nok)..hehehe...rasa seronok dan terharukan bila org wish birthday kat kita...dan dok 2,3 ari lepas tu colleage aku group setan (mslyn,joey (tukang beli kek) tq joey, auni,wahila and siti farah)celebrate birthday aku..yg kuang hajonyer selamba badak je sambut kat old town but without beli anything pun from oldtown tu...dok kat meja tu potong kek hu hah hu hah...pastu air pun xde siap kongsi 1 air kotak kongsi 6 org...hampeh!!!! pastu kitorang blah!!!...jahat...jahat..tapi best dorg ni..havoc and gila meroyan semua cukup lengkap pakej tu..

oklah..tu je kot nak citer..kang banyak kang boring pulak korang yang baca ni kan....(heleh mcmlah ada org baca) ngeeeee...oritelah...adios...semoga jumpa lagi tahun depan...kalau rajin akan datang as soon as possible....





 









No comments:

Post a Comment