Thursday, March 8, 2012

meluat,...menyampah...dan bengang!!!!!!

salam sume..... :) ....arini aku nak share perasaan aku yg betapa..meluat,menyampah dan bengangnye dgn org.....perangai mcm ngan musi.....ha..tukan dah nak kena maki ngan aku tu...


apa ada pada pangkat????aku pahamlah kalau sultan anugerahkan pangkat atau org lain yg bagi kita pangkat tu..aku rasa mmg patutlah kita megah sgtkan....yelah org yg bagi...tp cuba korg fikir..kalau korg sendiri yg boh pangkat kt diri sendiri pastu patutkah korang berlagak dgn org lain?????bg aku mcm masuk bakul angkat sendiri jelah..

lg satu aku nak tanye...patutkah org yg niat ingin menolong dan mmg dia pun minta ditolong..tp dilayan org yg nak tlg tu mcm balaci/pecacai..pastu siap bg rules n regulation pulak...n yg xbleh blah siap bgtau lagi company dia sgt beretika dan professional walaupun diri tu ber"ETIKA"lah sangggggattttt!!!!HEI!!!kalau setakat belajar pun xabis, company pekak pun bukak kt rmh je n kurang ajar ngan org tua...pls don't mention about etiquette hokey!!!!!ha..kan dah trkeluar keaiban diri sendiri..org perangai begini xpatut dilayan..buang masa..dan aku hanye anggap sebagai
'SAMPAH'...hehehe..

so, utk korang yg rajin baca blog aku ni...kita ni sumekan hidup kat dunia ni sementara je...hebat macam mana sekalipun kalau mati terjun kambuih tanah gakkan..so, xyah kita nak berlagak ngan org lain kan kengkawan....kita hidup bersederahana sudahlah..barulah..adik beradik, kawan2, org sekeliling dan yg penting mak bapak kita xsumpah seranah maki kita...hidup pun berkat dan tenang je...so, xmo..xmo..xmo..perangai mcm tu ye.... :)ok..

sharing is caring!!! caus adios......

No comments:

Post a Comment