Wednesday, February 22, 2012

aku yg ting tong....

Bahahaha...camnelah leh lupe url blog sndiri...xbleh blah btullah aku ni...sib baik ada kawan baik aku miss azlina tlg ingatkan...love u lah kawan....

WACHAAAA!!...emm..asyik2 bila nak start hapdate balik je wachaa...aparaa....bile arr aku nak jd penulis blogger yg tegar...setiap hari je hapdate blog..baru arr betui ni kalo takat kejap 2,3 bulan sekali baru nak hapdate apa kejadahnye.....tp tu arr..sejak 2 menjak xde profession ni..xde mende aku nk tulis...otak jd beku....kekdg rase cam useless je...boring giler asyik terperap kt rmh je...sib baiklah mr wish 3113 buat freelance ade gak chance kekdg tu dia bwk aku gi jumpe customer...camnelah yg boleh jd surirumah sepenuh masa tu ye...'standing ovation' aku bg kat korg..

tp walupn begitu masa aku terisi gak dgn baby zaara...sib baiklah ada mek ketek ni leh wat main..Zaara dh masuk 4 bulan 1/2...dh boleh turn over....rambut pun dh panjang leh ikat secotek...dh pndai main...dan dh pandai tunjuk perasaan bila xdpt satu2 benda...apalah anak mummy ni.. nk pegang brg pun trpedap2..pastu nk mengamuk kt org...Dn yg lg satu aku meroyan dgn zaara ni bile dia brgaduh ngan kipas angin..."yelah kipas tu sure mummy bg pusing supaya abg ngan paaji pun kena sekali bkn kena hadap kita 2 je....tp zaara marah..bila pusing kat dia je...dia nganga mulut menikmati kenikmatan angin tu...tp bila kipas tu pusing kelain..dia nangis jerit mcm org pukui......mummy bit kang baru tau...mcm ni pun ada ke...adoi..fenin..fenin...


2,3 ari lepas cam biasa pepg bute aku gi airport buat keje yg xsemenggah tu..masa nk ambil parcel poslaju tu aku trserempak dgn Heliza AF4..to be honest...aku xlah minat sgt minah ni..tp dah nama artis pulak tu xsombong lak tu senyum je...masa mula2 tu aku xperasan sbb dia pun nk ambil beg dia kt conveyor tu...tp laki akulah..biasa arr bab perempuan ni mmg dia alert sikit...poyo je laki aku...dia kata eh tu bkn artis tu ke..bila aku pusing je..mmg sahlah dia...mulenye dia tgh ckp fon..pastu aku minta nak tgkp gamba ngan dia..dia ok je...dia dtg bertiga...sorg lg tu lelaki tp mcm aku kenai..muka amat familiar...tp xtaulak artis ke apa..yg silelaki ni pun senyum sgt2 xsombong...tp xdelah aku berfoto ngan dia tu cukuplah ngan heliza sorg...apapun dh nama artis..kulit tip top halus mulus putih bersih...muka comey sgt kt dlm tv tgk cam besar je..tp in person comey molek je orgnye....



Gambar ni kakak aku komen dlm fb kata aku gemuk...emmm..mgkn gak kot...pipi nmpk tembam sikit...nk wat camne bnyk dok rmh mkn tido..tp tido tu xlah selalu sgt..seboleh2 nye aku elak dr tido siang takut muka jd sembap..tp kekdg terrrrrrbabas gak..nak pulak bila menyusukan zaara..secara otomatik mata jd berat nk angkat....kakak suruh aku bersenam...eleh cam dia tu senamlah sanggggggatttt!!!!kikiki....

oklah perut dh menggelegak...aku xmasak arr arini....laki aku janji nk beli mee goreng.....
emmmm...ok...insyaallah aku akan usaha gak tulis blog ni selalu...wokey zaara pun dah buat giler kt luar tu...cau cin cau...adios......

1 comment:

  1. Weyyy fren,,jgn lupe kwn ko yg sorang nie skrg fulltime housewife ok..naek sengal pkir ari2 nk msak ape..hehehe.. btw ko mmg da berisi la fren...

    ReplyDelete